Het is nu 14 nov 2019, 00:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: LAN-Weekend 2014
BerichtGeplaatst: 14 dec 2013, 18:10 
Topwoofer

Beste zwervers,

Na het daverende succes van de afgelopen 2 jaar, gaan we dit jaar weer lekker een weekendje de nerd uithangen! Laat hier even weten of je komt, wanneer je komt, en of je nog voorkeuren hebt voor games en/of andere bijzonderheden.

Wanneer?
Het weekend van 21 tot en met 23 februari. Hier zit nog een kleine slag om de arm, omdat een deel van de toren geschilderd gaat worden in januari of februari (zie ook het raadsvuur van 9 januari). Als dit samenvalt met het geplande weekend, zullen wij moeten verkassen.

Wat heb je nodig?
- slaapzak + matje
- computer/laptop (wegens drukte mag je maar 1 scherm per pc gebruiken)
- de mogelijkheid om al je firewalls en virusscanners uit te zetten. Die dingen zijn sowieso overbodig, en gaan geheid tot problemen leiden. Neem eventueel een install file mee, zodat je na het weekend de boel weer kan installeren.
- netwerkkabel
- stekkerblok (genoeg om al je apparaten in in te pluggen!)
- koptelefoon (want externe boxen zijn een no-go tijdens een LAN)
- games die jij wilt spelen met mensen (zorg dat dit een versie is die op meerdere pc's kan draaien, zodat iedereen zeker dezelfde versie heeft.)

Wat is de planning?
- op vrijdag middag gaan we opbouwen met de mensen die dan kunnen.
- vrijdag avond na het eten barsten we los!
- zondag eindigen we als we er collectief geen zin meer in hebben.

Wat moet er gefikst worden?
- avond eten voor vrijdag
- ontbijt (brood, eieren, spek, kaas, worst, melk, sap)
- flessen fris (inbegrepen bij de prijs van het weekend)
- een goede voorraad chemische meuk (ook bekend als stuitermeuk, blikje E, troep, golden shower, koude koffie met suiker)
- snacks (frituur, chips, etc)

Wat gaat het kosten?
Naast natuurlijk je eigen verbruik aan bier, zit fris bij de prijs inbegrepen, en zullen de maaltijden gewoon per avond bekeken worden wie er zijn. Naast deze verbruikskosten, betaalt iedere deelnemer 3 euro deelname-geld, ten behoeve van de stroomrekening en het gebruik van de toren.

Wie mogen er mee doen?
Iedereen natuurlijk! Wel willen we in eerste instantie zwervers de kans geven zich aan te melden. Mocht er op een gegeven moment nog plek zijn, dan zijn externen ook welkom, maar als de tafels vol zitten, zitten ze vol. Uitzondering hierop is Barry, omdat hij alle techniek levert.

Games die al op de planning staan
- counterstrike 1.6
- Age of Empires
- GTA 2
- Battlefield
- C&C
- Suppreme commander
- Age of Mythology + Titans
- Minecraft

Deelnemers: 15/16
- Marcel
- Jelmer
- Thomas K (onder voorbehoud)
- Nils-Erik
- Scott
- Joep
- Barry (regelt alle infrastructuur, kan misschien niet het hele weekend ivm zijn vriendin die over komt uit Rusland.)
- Dion (regelt het voer)
- Maarten
- Freek
- Niels
- Koen-Jan (vega)
- Wilfried
- Thijs
- Ben

Dagjesmensen: 4
- Jorne (heeft met z'n verjaardag (21e) niets beters te doen dus komt die avond waarschijnlijk langs met taart)
- Laura (op zaterdag)
- Myrthe (vrijdag of zaterdag)
- Brenda

τούτου μὲν τοῦ ἀνθρώπου ἐγὼ σοφώτερός εἰμι· κινδυνεύει μὲν γὰρ ἡμῶν οὐδέτερος οὐδὲν καλὸν κἀγαθὸν εἰδέναι, ἀλλ᾽ οὗτος μὲν οἴεταί τι εἰδέναι οὐκ εἰδώς, ἐγὼ δέ, ὥσπερ οὖν οὐκ οἶδα, οὐδὲ οἴομαι· ἔοικα γοῦν τούτου γε σμικρῷ τινι αὐτῷ τούτῳ σοφώτερος εἶναι, ὅτι ἃ μὴ οἶδα οὐδὲ οἴομαι εἰδέναι.

Laatst bijgewerkt door Redguard op 17 feb 2014, 19:44, in totaal 23 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel: Re: LAN-Weekend 2014
BerichtGeplaatst: 15 dec 2013, 22:36 
Mister Veto

Ik wil sowieso weer komen. :)
(Aangenomen dat de datum goed uitkomt etc, maar poog er omheen te plannen zodra er een datum bekend is. :P)

Als spel is misschien Minecraft ook wel weer leuk om te draaien. (En Roel had ook nog wat leuke suggesties geloof ik.)

Misschien dat ik nog mensen meeneem, maar dat hangt er dus vanaf hoe druk het gaat worden met Zwervers. (Maar claim als er een plekje over is voor externen dus; waarschijnlijk 2. :))

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 dec 2013, 22:56 

Ik denk dat ik ook kom, als de datum goed uitkomt ( het kan zijn dat ik dat weekend in zeeland mijn verjaardag vier).

Een spel dat misschien nog wel interessant is is 'Artemis bridge Simulator'. Verder heb ik niet echt een voorkeur, aangezien ik in strategie-spellen, shooters etc.mijn draai kan vinden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 dec 2013, 23:04 
O-ni Nyan

Ik ben er ook weer bij, en ik zal m'n hdd met games meenemen.

Op m'n externe HDD van het lijstje (is dus al geregeld):
-Battlefield 2
-Command & Conquer: RA1, RA2, CNC1, Tiberian Sun, Generals, Generals ZH, Renegade
-GTA2
-Age of Mythology
-Supreme Commander
-Minecraft Strike (heb alleen de map pack van vorige keer niet meer)

Niet op het lijstje, mogelijk toch interessant en al op m'n externe HDD oid:
-UT 99
-TF2, ookal waarschijnlijk beter als iedereen die zelf via steam binnenhaalt
-Battlefield Vietnam(als ik een nocd weet te regelen tenminste)
-DTM Race Driver 2(ook weer als ik een nocd patch oid weet te fixen)
-Warhammer 40K Dawn of War 1 ^.^
-Total Annihilation(voorganger van Supcom)
-Starcraft 1
-Sacred Underworld(RPG game, tot 6 spelers campaign coop dacht ik, of met de hele lan groep pvp/los over de map zwerven ^.^)

Misschien dat ik ook even zoek naar een UT3, die wou ik vorgaande jaren al doen maar was er niet.

Mocht iemand nog goeie game suggesties hebben die geregeld moeten worden, spreek mij dan even aan, ik heb tot februari niet heel veel te doen naleijk én ik ben in een vreselijke fixbui waarin ik graag elk programma aan de praat krijg ^.^ ik zal ook windows 8 als dualboot/vm installeren om mensen daarmee te kunnen helpen ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 dec 2013, 08:42 

Count me in.

Ik kan zo gauw niets bedenken qua games, misschien kom ik er nog op eentje, maar sacred underworld klinkt zeker interessant.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 dec 2013, 10:32 

Ik ga het in mn agenda zetten. Ik heb nog 1 game die ik in de lijstjes mis eigenlijk: SWAT4 is echt focking vet om te lannen en kan lekker frustrerend zijn =D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 dec 2013, 10:51 
Dionnepon~

Ben er bij.

Magicka met meerdere mensen zal ook wel hilarisch worden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 dec 2013, 12:18 
Topwoofer

zeker een goed idee! Dion, mag ik jou verantwoordelijk maken voor de voedsel- en drankvoorziening? Dan regel ik met Barry alle technische zaken en dat de toren geprepareerd wordt.

τούτου μὲν τοῦ ἀνθρώπου ἐγὼ σοφώτερός εἰμι· κινδυνεύει μὲν γὰρ ἡμῶν οὐδέτερος οὐδὲν καλὸν κἀγαθὸν εἰδέναι, ἀλλ᾽ οὗτος μὲν οἴεταί τι εἰδέναι οὐκ εἰδώς, ἐγὼ δέ, ὥσπερ οὖν οὐκ οἶδα, οὐδὲ οἴομαι· ἔοικα γοῦν τούτου γε σμικρῷ τινι αὐτῷ τούτῳ σοφώτερος εἶναι, ὅτι ἃ μὴ οἶδα οὐδὲ οἴομαι εἰδέναι.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 dec 2013, 11:58 
Dionnepon~

Akoord, ik fix dat wel.

We moeten nog wel wat meer mensen schoppen om mee te doen. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 dec 2013, 12:35 

Left 4 Dead 2 geïnstalleerd!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 dec 2013, 23:59 
Dionnepon~

Oke, Left 4 Dead 2 is geïnstalleerd bij mij

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 dec 2013, 17:41 
Mister Veto

L4D2 had ik al jonguh. :P

Maar Magicka is inderdaad leuk met meerdere mensen... als het werkt... te veel bugs zitten er in dat spel, en alles wat ze aan updates doen is meer DLCs maken...
Ik heb nog geluk, bij mij werkt het meestal wel mee, dus als genoeg mensen dat geluk hebben gaan we het iig doen ja. :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 dec 2013, 23:10 
Topwoofer

Ik zal binnenkort m'n steam library integraal downloaden. Ik denk dat mijn schijf groot genoeg is daarvoor. :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 jan 2014, 17:09 
Oude Bal

Voor de maker van de lijstjes: Ich bin dabei!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jan 2014, 04:02 

+1

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur